OFERTA
Będąc liderem rozwiązań IT w obszarze bezpieczeństwa w Polsce, oferujemy specjalistyczne produkty oraz usługi umożliwiające efektywne ich wykorzystanie
Go to QR-CERT, Oprogramowanie PKI oraz CMS
QR-CERT, Oprogramowanie PKI oraz CMS
Architektura klient-serwer, interfejsy GUI i API, pełne wsparcie PKCS#11 dla HSM i tokenów. Moduły: CA, OCSP, TSP, SCEP.
Go to Tworzenie dedykowanego oprogramowania
Tworzenie dedykowanego oprogramowania
Tworzymy wszystkie rodzaje aplikacji (przeglądarkowe, gruby klient, mobilne) w językach: JAVA, C#, C++
Go to Projektowanie i wdrażanie systemów
Projektowanie i wdrażanie systemów
Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu projektowania architektury systemów ze szczególnym uwzględnieniem aspektów bezpieczeństwa i wysokiej dostępności.
Go to Integracja aplikacji i systemów IT
Integracja aplikacji i systemów IT
Specjalizujemy się w integracji systemów zarządzania tożsamością z wykorzystaniem interfejsów API.
Usługi
Dla wszystkich naszych Klientów oferujemy pełen zakres usług pomagający wdrożyć i skutecznie zarządzać bezpieczeństwem informacji

Doradztwo i Consulitng
Bezpieczeństwo
Nasi pracownicy są ekspertami w zakresie bezpieczeństwa systemów i ochrony informacji. W zakresie usługi doradztwa jesteśmy w stanie pomóc w doborze technologii, wskazać najlepszego dostawcę określonej technologii, pomóc w sprecyzowaniu wymagań funkcjonalnych i poza funkcjonalnych.

Analiza biznesowa
Wszystkie projekty
Wykonujemy kompleksową analizę biznesową potrzeb Klienta oraz przedstawiamy możliwe do zrealizowania warianty wraz z rekomendacją wariantu najbardziej korzystnego. Tak przygotowana koncepcja podlega przedstawieniu, omówieniu i zaakceptowaniu przez Klienta.

Zarządzanie Projektami
Wszystkie projekty
Każdy projekt, w zależności od potrzeb realizowany jest zgodnie z metodyką Prince 2™ lub AGILE. Pracownicy Malkom posiadają odpowiednie kwalifikacje potwierdzone certyfikatami i wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu złożonych projektów informatycznych.

Wsparcie techniczne
Bezpieczeństwo
Z uwagi na podpisane umowy serwisowe, nasz dział wsparcia technicznego świadczy usługi wsparcia technicznego w reżimie 24/7/365. W ramach realizacji usługi zobowiązujemy się rozwiązywać problemy techniczne oraz obsługiwać awarie wdrożonego sprzętu i oprogramowania.